MARKETING I KREATYWNA REKLAMA
Studia podyplomowe - IV edycja 2022/2023
Instytut Prawa i Ekonomii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie zaprasza na profesjonalne studia podyplomowe Marketing i kreatywna reklama.
Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu marketingu i kreatywnej reklamy. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową, w tym kreatywną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych.
Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej dla wybranej organizacji;
- Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy marketera i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji celów biznesowych;
- Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych,
- Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie twórczego podejścia do rozwiązywania problemów, budowania i wdrażania strategii marketingowej oraz kampanii reklamowej,
- Postawisz pierwsze kroki w branży (dla najlepszych studentów czekają staże i praktyki w partnerskich agencjach marketingowych),
- W pogłębieniu wiedzy i rozwoju kompetencji pomogą prowadzący zajęcia, wśród których są doświadczeni praktycy.

Dlaczego warto?
-
- STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:
Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera w branży social media.
Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender. Nasz Partner udostępni im to narzędzie bezpłatnie na czas studiów!
- WYJĄTKOWA KADRA EKSPERTÓW Z BRANŻY SOCIAL MEDIA!
Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem!
Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki. Staramy się ograniczać teorię do minimum.
- SZANUJEMY TWÓJ CZAS:
Zajęcia będą odbywać się w 100% zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność.
Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.
- MYŚLISZ O KARIERZE W BRANŻY SOCIAL MEDIA?
Na najlepszych studentów czekają staże lub praktyki w partnerskich agencjach marketingowych!
- DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:
Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!

Plan studiów - I semestr
- Filary marketingu, 15 h
- Strategia marketingowa, 20h
- Trening kreatywnego marketera, 10h
- Metody i narzędzia e-marketingu, 15h
- Marka i zarządzanie marką, 10h
- Efektywna reklama, 20h
- Website marketing, 10 h
- Media relations i influencer marketing, 10h
- Prawo w marketingu, 10h
Plan studiów - II semestr
- Social Media Marketing, 20h
- Content Marketing i Copywriting, 10h
- E-mail marketing, 10h
- Wideo marketing, 10 h
- Kreacja reklamowa, 15h
- Planowanie i organizowanie kampanii reklamowej, 15h
- Kampania social media ads, 10 h
- Internet PR, 10h
- Marketing społeczny, 10h
- Event marketing, 10
Terminy zjazdów:
I semestr:
8-9.10, 22-23.10, 5-6.11, 19-20.11, 3-4.12, 17-18.12, 7-8.01, 21-22.01, 4-5.02.
II semestr:
4-5.03, 18-19.03, 01-02.04, 22-23.04, 06-07.05, 20-21.05, 3-4.06.
Uwaga! Powyższe terminy „zjazdów” są wstępne. Zajęcia będą odbywać się w tych terminach, lecz podczas niektórych „zjazdów” mogą się odbywać np. tylko w soboty lub tylko w niedzielę. Zajęcia będą zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 9.00 i kończyć nie później niż o godzinie 17.00 (nierzadko będą się kończyć o wcześniejszej porze). W przypadku braku dyspozycyjności wykładowców, w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą odbyć się w innym terminie (po uzgodnieniu ze studentami). Dokładny harmonogram na semestr zimowy będzie znany we wrześniu (druga połowa), a na semestr letni – najpóźniej w styczniu.
Czym kończą się studia?
Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.
Dolny/górny limit przyjęć: 17/35

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:
- analizy i segmentacji rynku m.in. przy wykorzystaniu różnych narzędzi internetowych, opracowywania i wdrożenia strategii marketingowej,
- kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy marketera,
- kreowania marki i zarządzania nią,
- tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych (grafik, video, itp.)
- obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego marketera (m.in. WordPress),
- prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
- organizowania różnego rodzaju wydarzeń marketingowych,
- tworzenia wartościowych i angażujących treści w internecie,
- prowadzenia działań marketingowych zgodnie z obowiązującym prawem,
- pomiaru efektywności działań marketingowych.
KADRA PRAKTYKÓW

dr Iwona Lupa-Wójcik

mgr Sylwia Walkowicz

mgr Karolina Pospischil

mgr Anna Kwaśniak
SPRAWDŹ OPINIE NASZYCH SŁUCHACZY!
Jestem bardo zadowolona z kierunku z przedmiotów, które mamy a przede wszystkim z prowadzących zajęcia. Podchodzą bardzo konkretnie do tematów. Odpowiadają na wszystkie pytania. Super.
"Jestem bardzo zadowolona ze studiów, szczególnie z zajęć praktycznych, dzięki którym wyniosłam bardzo dużo wiedzy i czuję, że po tych zajęciach jestem"
Prowadzący zajęcia są bardzo dobrze przygotowani do zajęć, świetnie przekazują wiedzę. Zajęcia są ciekawe i angażujące. Zachęcają do poszerzenia wiedzy.
Dziękuję Państwu za włożony trud w zajęcia i za przygotowanie zajęć online :)
Mimo wszystko forma zdalna prowadzenia zajęć jest bardzo fajna. Wymaga dużej uwagi studentów jak również dobrego przygotowania wykładowców. Jestem zadowolona z dostępu do różnych platform, na których pracujemy.
Treści przygotowywane są przez prowadzących w przejrzysty sposób, dużo zadań praktycznych
Uważam, że większość wykładowców jest świetna i praktyczne zajęcia są najlepsze!
REKRUTACJA 2022/2023
Studia adresowane są do osób, które:
- posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów,
- pragną rozpocząć pracę w marketingu i/lub myślą o przebranżowieniu się,
- chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze marketingu,
- rozumieją znaczenie kreatywności w pracy marketera i chcą rozwijać kreatywne kompetencje w kierunku tworzenia efektywnych strategii marketingowych,
- są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe),
- chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera,
- są ukierunkowane na rozwój zawodowy i osobisty, budowanie oraz wzmacnianie swojej pozycji na rynku pracy.
Dokumenty
- Podanie (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
- Ankieta aplikacyjna (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line),
- Umowa o warunkach odpłatności za naukę (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line, 2 egzemplarze),
- Dyplom/odpis dyplomu/ ukończenia studiów wyższych (kserokopia, oryginał do wglądu na pierwszych zajęciach)
- Zdjęcie,
- Opłata rekrutacyjna.
Terminy
Termin składania dokumentów od 2022-06-01 do 2022-09-30 |
Planowany termin rozpoczęcia 2022-10-01 |
Czas trwania studiów 2 semestry |
Miejsce
Miejsce składania dokumentów: Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe |
Miejsce realizacji zajęć: Zdalnie (Ms Teams) |
Opłata rekrutacyjna
85 zł
Czesne - opłata za semestr
2100 zł
Terminy rat
I rata – do 31 października 2022 r.,
II rata – do 30 listopada 2022 r.,
III rata – do 15 marca 2023r.,
IV rata – do 28 kwietnia 2023 r.
Kontakt
SEKCJA DS. REKRUTACJI
pokój 31a, parter;
mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
Instytut Prawa i Ekonomii
ul. Podchorążych 2, Kraków
ipe@up.krakow.pl
tel. 12 662 62 11
Kierownik studiów podyplomowych: dr Iwona Lupa-Wójcik
E-mail: iwona.lupa-wojcik@up.krakow.pl