SOCIAL MEDIA MARKETING
Studia podyplomowe - I edycja 2022/2023
Instytut Prawa i Ekonomii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie zaprasza na profesjonalne studia podyplomowe Social Media Marketing.
Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu social media marketingu. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową w mediach społecznościowych, w tym płatną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu narzędzi z praktyki.
Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie strategii social media dla wybranej organizacji;
- Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy social media ninja i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji celów biznesowych;
- Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych,
- Będziesz potrafił prowadzić skuteczne i efektywne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych,
- Zdobędziesz umiejętności w zakresie skutecznego budowania zasięgu i zaangażowania odbiorców w mediach społecznościowych,
- Nauczysz się tworzyć angażujące treści, grafiki i video do publikacji w social media,
- Dowiesz się, w jaki sposób gasić kryzysy wizerunkowe w mediach społecznościowych,
- Poznasz możliwości kreowania marki w mediach społecznościowych (osobistej i biznesowej),
- W pogłębieniu wiedzy i rozwoju kompetencji pomogą prowadzący zajęcia, wśród których są doświadczeni praktycy - właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem, w tym social media marketingiem (Coconut Agency, More Bananas, Friends Make Brands),
- Postawisz pierwsze kroki w branży social media (dla najlepszych studentów czekają staże i praktyki w partnerskich agencjach marketingowych),
- Zdobędziesz wiedzę niezbędną do uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate – certyfikatu Mety (Facebooka) o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu jest dobrowolne).

Dlaczego warto?
- STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:
Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera w branży social media.
Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender. Nasz Partner udostępni im to narzędzie bezpłatnie na czas studiów!
- WYJĄTKOWA KADRA EKSPERTÓW Z BRANŻY SOCIAL MEDIA!
Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem, w tym social media marketingiem (Coconut Agency, More Bananas, Friends Make Brands)!
Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki. Staramy się ograniczać teorię do minimum.
- SZANUJEMY TWÓJ CZAS:
Zajęcia będą odbywać się w 100% zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność.
Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.
- MYŚLISZ O KARIERZE W BRANŻY SOCIAL MEDIA?
Na najlepszych studentów czekają staże lub praktyki w agencji social media Coconut (najlepiej ocenianej agencji social media w Polsce!) i agencji kreatywnej More Bananas!
- DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:
Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!

Plan studiów - I semestr
- Filary social media marketingu, 10h
- Strategia social media, 15h
- Trendy w social media, 10h
- Content marketing w social media, 10h
- Narzędzia social media ninja , 15h
- Facebook ads (obecnie Meta ads), 10h
- Social media PR, 10h
- Influencer marketing, 10h
- Prawne aspekty działalności w social media, 10h
Plan studiów - II semestr
- Social media ads bez Facebooka (np. LinkedIn ads, YouTube Ads, inne), 10h
- Video media (YouTube, TikTok), 15h
- Analityka w social media marketingu, 10h
- Zarządzanie kryzysem w social media, 10h
- Kreacje graficzne i video, 15h
- Marketing społeczny w social media, 10h
- Kreowanie marki w social media (Instagram, Pinterest, LinkedIn, inne), 10h
- Copywriting w social media, 10h
- Facebook marketing (certyfikat Facebooka w pigułce), 10h
Terminy zjazdów:
I semestr:
15-16.10, 29-30.10, 19-20.11, 26-27.11, 10-11.12, 14-15.01.
II semestr:
25-26.02, 11-12.03, 25-26.03, 15-16.04, 13-14.05, 27-28.05.
Uwaga! Powyższe terminy „zjazdów” są wstępne. Zajęcia będą odbywać się w tych terminach, lecz podczas niektórych „zjazdów” mogą się odbywać np. tylko w soboty lub tylko w niedzielę. Zajęcia będą zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 9.00 i kończyć nie później niż o godzinie 17.00 (nierzadko będą się kończyć o wcześniejszej porze). W przypadku braku dyspozycyjności wykładowców, w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą odbyć się w innym terminie (po uzgodnieniu ze studentami). Dokładny harmonogram na semestr zimowy będzie znany we wrześniu (druga połowa), a na semestr letni – najpóźniej w styczniu.
Sposób prowadzenia zajęć:
100% zdalnie
Czym kończą się studia?
Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.
Dolny/Górny limit przyjęć: 17/35

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:
- budowania strategii dowolnej organizacji w mediach społecznościowych,
- aktualnych trendów w branży social media,
- budowania bezpłatnego i płatnego zasięgu i zaangażowania w mediach społecznościowych,
- kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy social media marketera,
- wykorzystywania mediów społecznościowych do realizacji celów biznesowych,
- tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych do publikacji w mediach społecznościowych (grafik, video, itp.)
- obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego social media ninja (m.in. Sotrender, Brand24, inne),
- prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
- prowadzenia kampanii reklamowych w różnych social media (m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok i in.),
- tworzenia wartościowych i angażujących treści w mediach społecznościowych,
- kreowania marki w mediach społecznościowych (osobistej i biznesowej,
- zarządzania kryzysem wizerunkowym w mediach społecznościowych,
- prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych zgodnie z obowiązującym prawem,
- analizy odpowiednich KPI do realizacji celów biznesowych,
- niezbędnym do uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate – certyfikatu Facebooka o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu jest dobrowolne).
KADRA PRAKTYKÓW

dr Iwona Lupa-Wójcik

Julian Pałka

Anna Ledwoń-Blacha

mgr Sylwia Walkowicz

Dominika Szałajko

Joanna Kropisz-Reguła

Martyna Jankowska

Piotr Siwiec

Daria Bokowy

Wojtek Żywolt

Artur Ragan
REKRUTACJA 2022/2023
Studia adresowane są do osób, które:
- posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów lub jednolitych magisterskich,
- pragną rozpocząć pracę w branży social media lub marketingowej,
- chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze social media marketingu,
- mają podstawową wiedzę z zakresu marketingu zdobytą np. na studiach podyplomowych „Marketing i kreatywna reklama” organizowanych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie (warunek niekonieczny),
- chcą poszerzyć i/lub zaktualizować swoją wiedzę i umiejętności z zakresu social media marketingu,
- są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe) w mediach społecznościowych,
- chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera w obszarze mediów społecznościowych.
Dokumenty
- Podanie (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
- Ankieta aplikacyjna (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line),
- Umowa o warunkach odpłatności za naukę (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line, 2 egzemplarze),
- Dyplom/odpis dyplomu/ ukończenia studiów wyższych (kserokopia, oryginał do wglądu na pierwszych zajęciach)
- Zdjęcie,
- Opłata rekrutacyjna.
Terminy
Termin składania dokumentów od 2022-06-01 do 2022-09-30 |
Planowany termin rozpoczęcia 2022-10-01 |
Czas trwania studiów 2 semestry |
Miejsce
Miejsce składania dokumentów: Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe |
Miejsce realizacji zajęć: Zdalnie (Ms Teams) |
Opłata rekrutacyjna
85 zł
Czesne - opłata za semestr
2000 zł
Terminy rat
I rata – do 31 października 2022 r.,
II rata – do 30 listopada 2022 r.,
III rata – do 15 marca 2023r.,
IV rata – do 30 kwietnia 2023 r.
Kontakt
SEKCJA DS. REKRUTACJI
pokój 31a, parter;
mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
Instytut Prawa i Ekonomii
ul. Podchorążych 2, Kraków
ipe@up.krakow.pl
tel. 12 662 62 11
Kierownik studiów podyplomowych: dr Iwona Lupa-Wójcik
E-mail: iwona.lupa-wojcik@up.krakow.pl